klantcontact-button

973-klant-button

toolbox-02
contact-02
crkbo-01-new

Onze opleidingen zijn gericht op het verbeteren van intern of extern klantcontact. Klassikaal en bij voorkeur ook op de werkplek. We houden de theoretische overdracht interactief en zo bondig mogelijk. Bij voorkeur gaan we snel in de praktijk aan de slag en worden uw deelnemers tijdens het uitoefenen van hun werk, gecoacht.

Er vindt altijd een intake plaats om de training zo goed mogelijk op de wensen en behoeften en de praktijk te laten aansluiten.

Resultaatgebieden

  • Het verbeteren van klantgerichte telefonische communicatie van uw medewerkers waardoor management, de medewerker en de klant meer tevreden zijn.
  • Het verbeteren van e-mailcommunicatie van uw medewerkers waardoor management, de medewerker en de klant meer tevreden zijn.
  • Het deëscaleren van klachten, agressie en emoties waardoor uw medewerkers zich zekerder voelen;
  • Het vergroten van communicatieve overtuigingskracht waardoor adviezen beter overkomen bij de klant;
  • Het vergroten van commerciële slagkracht waardoor verkoopsignalen gecreëerd en verzilverd worden;
  • Het vergroten van communicatieve effectiviteit waardoor gesprekken korter worden en uw medewerkers meer energie houden;
  • Het uniformer en klantgerichter leren communiceren waardoor uw klantcontactuitstraling herkenbaarder gewaardeerd wordt;
  • Het verbeteren van de teamsamenwerking waardoor medewerker- en klanttevredenheid stijgt;
  • Het voorbereiden van uw klantcontactafdeling op klantcontactcertificeringen.
  • Het effectiever maken van uw teamleiders/coaches bij het monitoren en coachen van hun teamleden waardoor kwaliteits- en efficiencyverbetering geborgd en uitgebouwd wordt;

Wat voor soort afdelingen?

U vindt Topscore bij klantcontactafdelingen van bedrijven en overheid. Klantcontactafdelingen die telefonisch, digitaal en/of face-to-face contact onderhouden.
Tevens heeft Topscore gedegen ervaring met training en coaching in de Retail.

  • Klantcontactafdelingen;
  • Adviesafdelingen;
  • Facilitaire helpdeskafdelingen;
  • ICT-helpdeskomgevingen;
  • Winkels
  • Monteurafdelingen;
  • Recepties
  • Binnendienst verkoopafdelingen;
  • Verkoopafdelingen;
  • Interne opleiders

Onze opleidingen zijn gericht op het overdragen en borgen van kwaliteitsverbetering. Alle opleidingen worden verzorgd inclusief de overdracht van bewezen monitoring- en borgingsinstrumenten.